Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marcin19022 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Zawadzki adresGolub-Dobrzyń , Tuchola zarejestrowany06.09.2008 @16:10:17 ostatnio na stronie29.01.2013 @01:53:01

Ciągle się uczę , jak i robienia dobrych zdjęc jak i cierpliwości do zwierzyny którą fotografuje... Każda chwila spędzona w lesie uczy czegoś nowego a to cierpliwości, szacunku do zwierząt ,odwagi czy pokory.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.gdphotography.pl/news.php Gadu-Gadu1416173
digarty198 komentarze4121 posty na forum16

komputer / sprzęt
Canon 50D / Canon 400mm 5.6f. L / + inne graty

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~c00z    01.03.2009 @20:15:57
pokazac ci czy musialem robic zdjecia?? w pewnym momencie mialem ochote pierdol*** z 4 pietra na banie i skrucic swoje cierpienie psychiczno-fizyczne oto sam ON http://allegro.pl/item561924761_olympus_c_720_uz.html
~NY    20.02.2009 @23:39:38
~jacek314    16.02.2009 @09:56:32
Dzięki wielkie Marcinie
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~drip    15.02.2009 @20:35:46
a nie wiem ;p grałam mu na gitarze i tak jakoś .. zaniemógł ^^ ale żyje ;p sprawdzałam ^
_______
'Oceniaj mnie, niech jad strumieniami leje się...' ;D

/Kasia Nosowska & Kazik - Zoil/
~Buziaks    14.02.2009 @08:53:09
Tak Warszawa a doładniej Warszawska starówka dzieki za odwiedziny
~bearfoot    11.02.2009 @19:58:08
Wiem o tym bo nie raz widziałem. Jeśli mogę jeszcze podrzucić pomysł, spróbuj zrobić taki na lasem. Zawsze chciałem takie.. ech..
~bearfoot    11.02.2009 @19:54:48
Wiem o tym bo nie raz widziałem. Jeśli mogę jeszcze podrzucić pomysł, spróbuj zrobić taki na lasem. Zawsze chciałem takie.. ech..
~bearfoot    11.02.2009 @19:41:59
wiem że nie jest źle dlatego bdb... Jeśli mogę podrzucić pomysł spróbuj kiedyś przy dalekim horyzoncie złapać "Łysego" jak będzie wschodził zawsze przy wschodzeniu jest większy i mam bardziej żółtawe odcienie, a nawet pomarańcz. Ja nie mam możliwości bo i statywu brak i słoika odpowiedniego
Pozdrawiam
~FttSniper    11.02.2009 @19:18:35
wiesz d700 jest mega pro ale jak sobie przeliczysz .. hmm d300 najlepszy aps-c no ale jeśli nie latasz w skrajnych warunkach to d90 oferuje to samo ale bez uszczelnień i paru przycisków. a tak to i tak czy siak stwierdzam że jeśli nie ma się kasy to jeszcze FF nie przemawia. jeszcze qrna troche za drogo to stoi. Jeśli nikon nie oczaruje mnie nowym d400 czy tam innymi nowościami to przejdę do canona pchając sie w 40d który jest lepszy od 50d ale kupując już szkła które potem mogłyby być na FF ^^

nie no tak serio to się podjarałem tym 35 1.8 af-s co w marcu wyjdzie za ok 800zł no i czekam następca stałki 85mm z af-s ^^

bo stwierdzam że jakby dali 85mm 1.4 af-s to lepsze byłoby to +d40 niż d700 i 50 1.8 :D

pozdr!
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~FttSniper    11.02.2009 @18:54:53
jak kasa pozwoli to lece w d90 choć za tą kasę to wolałbym 35 1.8 50 1.4 w af-s ie kupić :D
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~FttSniper    11.02.2009 @18:50:08
tak btw jak robisz HDR-y to raw czy jpg? jeśli jpg to jakie jego ustawienia w aparacie, jakie wartości EV do składania i jakie ustawienia średnio tego photomatixa ( mam teraz wersje 3.0 ) pozdr
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~FttSniper    11.02.2009 @18:47:00
nie no nie jest źle canony lepsze pod tym względem choć od d90 , d300 wzwyż to nikon jest lepszy ^^ Cieszę sie że iso 800 z d60 jest całkiem całkiem pozdr!
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~jacek314    11.02.2009 @16:39:54
Dzięki
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~youyou    10.02.2009 @23:36:35
dziękuję serdecznie ...pozdrawiam
~nr0123    10.02.2009 @21:53:18
dziękuje
_______
jesteśmy jak liście, kruche, lekkie, pomarszczone którymi życie miota w każdą stronę
~jacek314    09.02.2009 @19:48:39
Dzięki za wizytę Marcinie
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
-czarodziejoz    08.02.2009 @09:25:57
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci
~takmaj    07.02.2009 @22:53:38
juz mniejsze. potne sie z tym aparatem:D
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
~dorato    07.02.2009 @15:06:12
jak bym miala mlotek to bym go wyprostowala
dziekuje za komentarz :D
~steelseries    29.01.2009 @23:06:55
to samo co Ty tylko kitowym obiektyw w sensie podstawowy;D 18-55 mm VR wiesz dopiero sie ucze jakos mi nie wychodzi ;D
~vodek4791    29.01.2009 @21:26:17
dzieki, z czatowni
~takmaj    28.01.2009 @23:49:17
a dziekuje Panu bardzo. tamten profil drugi juz nieaktualny?
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
~bearfoot    28.01.2009 @23:04:51
I tym sposobem dotarłem do końca
Dzięki za możliwość oglądania
Pozdrawiam
~c00z    27.01.2009 @18:35:46
AUTO xDDDDDDDDDDD nie no potem sprawdze:D
~freshi    26.01.2009 @17:12:10
na Mazurach ich pełno. (;
_______
'and she had a name,
yeah, she had a name.'
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 31 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt